Popular

PERUTUSAN KHAS AIDILFITRI 2018


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Bismillahirahmanirrahim,

Marilah kita bersama-sama merafakkan rasa syukur ke hadrat Allah S.W.T kerana selepas berjaya menunaikan Rukun Islam yang ketiga dan kita sekali lagi dapat menyambut tibanya fajar Syawal.

Setelah sebulan bermujahadah menahan kemahuan dan keinginan, hari esok kita akan meraikan hari kemenangan menentang hawa nafsu yang telah di sifatkan junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W sebagai jihat terbesar bagi umatnya. Mudah-mudahan Allah menerima ibadah kita dan memanjangkan usia kita ke Ramadhan akan datang. Insya-Allah

Kepada Rakyat Malaysia yang akan kembali ke kampung halaman masing-masing sempena perayaan ini, saya ingin menasihatkan agar berhati-hati di jalan raya. Rancang perjalanan dengan baik dan periksa kenderaan sebelum bertolak.

Sambutlah hari raya pada tahun ini dengan penuh kesederhanaan dan kemeriahan bersama ibubapa dan keluarga tercinta serta saudara mara di kampung agar dapat mengeratkan lagi silaturahim serta merapatkan tali persaudaraan.

Akhir sekali saya Abang Wan a.k.a Wan Pulau Tioman mewakili penduduk Pulau Tioman ingin mengucapkan "Selamat hari Raya Aidil Fitri" dan menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf kepada semua atas segala kesalahan dan kekhilafan sepanjang tahu yang berlalu.

sebelum berakhir suka saya memaklumkan kepada tuan / puan yang membaca teks saya dan berminat untuk bertanyakan tentang mengenaikan harga pakej untuk bercuti ke Pulau Tioman, bolehlah menghubungi saya menerusi Facebook rasmi dan Instagram saya.

Facebook page:
1. Wan Pulau Tioman
2. Pakej Pulau Tioman (original)

Instagram:
1. pakejpulautiomanoriginal

Email:
1. wanpulautioman@gmail.com
2. tiomanwan@gmail.com

Wesite / blog:
1. www.wanpulautioman.com
2. www.wanpulautioman.my
3. www.wantioman2u.com
4. www.percutianpulautioman.blogspot.my
5. www.pakejpulautioman2018.blogspot.my
6. www.resortpulautioman.blogspot.my
7. www.malaysiapulautioman.blogspot.com
8. www.wanpulautiomanagency.blogspot.com

Sekian,
Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Yang Ikhlas Berkhidmat,
Abang Wan







Previous
Next Post »

Maps To Tg. Gemok Jetty

Thank You For Visiting